Mit, tj. privatnost na društvenim mrežama

Posted: jul 27, 2013 in Razne priče

PRikazistvarnosti

Facebook profil je odavno postao  „nešto što svi imaju“. Čim se radi o masovnoj pojavi, počinju da se javljaju želje korisnika da na neki način kontrolišu ono što drugi mogu da vide o njima. To se može postići izborom onoga što se postavlja na profile, tj. zamislite Facebook (i svaku drugu društvenu mrežu) kao jedan izlog. Ljudi će videti ono što je postavljeno u izlogu, a neće ono čega nema, tj. što niste postavili.

Kada neko hoće privatnost na društvenim mrežama ima 2 opcije: ili da izbriše svoj profil, ili da ga uopšte ne kreira, jer društvene mreže i služe tome da budu JAVNE, tj. da ono što postavljate bude dostupno drugima.

Ovih dana sam čula dva stava o „privatnosti“, u jednom se izražava želja da među Facebook prijateljima budu samo oni sa kojima se osoba viđa u realnom životu, a u drugom da se „raščekiraju“ opcije…

View original post 262 more words

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s