Posted: mart 15, 2013 in Razne priče

IT Zanimljivosti

Kompanija Facebook je na današnjoj konferenciji za štampu predstavila novi dizajn sajta koji sada izgledom podseća više na Androiod i iOS mobilne aplikacije.

Na današnjoj konferenciji za novinare na kojoj se pojavio i Mark Zakerberg, ovi potezi kompanije su objašnjeni time da će novi izgled Facebooka pomoći da njegov news feed servis sada bude konzistentniji i vidljiviji na različitim platformama.

Jedna od ovih promena biće i to da će sada reklame zauzimati veći prostor na ekranu, pa će biti teže izbegavati ih ili ignorisati. Ipak, glavni inženjer ovih novina u Facebooku odbacio je tvrdnje da je zapravo povećanje vidljivosti reklama na ekranu pravi cilj novog redizajna. Takođe je negirao da je ovaj potez zapravo napravljen zbog toga da bi se ljudi na Facebooku zadržavali što duže.

Kris Strahar, glavni inženjer naglasio je da je zapravo ovaj potez napravljen zbog toga kako bi svaku od velike količine informacija na sajtu učinili…

View original post 287 more words

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s