Posted: mart 15, 2013 in Razne priče

IT Zanimljivosti

Facebook je u četvrtak na konferenciji u Menlo Parku najavio potpuno redizajnirani News Feed koji interfejs pretvara u nešto potpuno drugačije od onoga na šta su korisnici navikli do sada.

Novi elementi uzimaju ono najbolje od dizajna s mobilnih uređaja: uvećan prikaz fotografija, filtriranje i mnoge druge stvari. To nije sve vezano uz novi dizajn, koji bi na kraju trebalo da obuhvati sve platforme i uređaje. Očekuje se da će na kraju na red doći i nove mobilne varijante.

Filtriranje je posebno naglašen aspekt nove inkarnacije ove društvene mreže, a korisnicima bi trebalo da omogući biranje sadržaja koji oni žele da vide (muzika, fotografije, svi prijatelji…), a mesta za oglase biće još više.

Tvorac Facebooka-a Mark Zakerberg ovu promenu je hteo “zbog toga da iskustvo bude što je moguće bliže čitanju personalizovanog časopisa. News Feed je jedan od najvažnijih servisa koji smo izgradili. On uzima sve stvari koje vaši prijatelji…

View original post 325 more words

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s