Posted: mart 15, 2013 in Razne priče

ZAPOŠLJAVANJE I KARIJERALIZAM

postovi

Staro pravilo koje važi na svim društvenim mrežama jeste aktivnost. Isto to važi i za LinkedIn, i vi to takodje znate. Medjutim, da li sam u pravu kada kažem da imate osećaj kao da ne znate odakle da krenete?

Napravili ste profesionalnu sliku i napistali ste vaš CV. Tek sada sledi teži deo posla. Da li da budete aktivniji učesnici LinkedIn grupa? Da li da dodajete za prijatelje redom sve uticajnije profesionalce? Odakle da počnete?

Kako biste se što lakše prilagodili ovoj mreži možda je najbolje da krenete sa stvarima koje su vam poznate. Verovatno već imate profil na društvenoj mreži Facebook (veoma je mala verovatnoća da niste medju skoro milijardu korisnika ove mreže). Ukoliko bez ustručavanja tamo postavljate svoje statuse vašim prijateljima, zašto da ne koristite LinkedIn na isti način?
Suština je ista. Delite sa svojim prijateljima stvari koje su vam interesantne ili šta bi moglo biti korisno…

View original post 450 more words

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s