Posted: 8 februara, 2013 in Razne priče

Nije vezano za e-Bezbednost, ali je korisno 🙂

PRikazistvarnosti

Saopštenje za medije (press release) je najčešći alat u komunikaciji svakog PR profesionalca.

O samoj formi može se diskutovati (da li da ima samo naslov ili naslov i podnaslov, koja dužina teksta je najbolja  i slično), ali glavna je poenta saopštenja, tj. cilj zbog koga se šalje. Mora se, takođe, imati u vidu da jedan novinar prosečno dobija na desetine saopštenja dnevno. Kako da budete sigurni da će otvoriti mejl baš sa onim vašim „najnovijim informacijama“?

Treba uzeti u obzir nekoliko činjenica:

  1. Naslov saopštenja ili poziva treba da bude jasan, a posebno da bude jasan Subject mejla u kome se šalje (dakle ako je poziv na neki događaj, treba naglasiti na početku reč POZIV, da bi bilo uočljivije), jednostavno kreairajte naslov kao da radite za novine i pravite naslov za opštu publiku. Što je naslov jasniji, veće su vam šanse da će vam neko mejl pre svega otvoriti.
  2. Sadržaj!…

Pogledaj originalni članak 387 more words

Postavi komentar