Nije vezano za e-Bezbednost, ali je korisno 🙂
Saopštenje za medije (press release) je najčešći alat u komunikaciji svakog PR profesionalca.
O samoj formi može se diskutovati (da li da ima samo naslov ili naslov i podnaslov, koja dužina teksta je najbolja i slično), ali glavna je poenta saopštenja, tj. cilj zbog koga se šalje. Mora se, takođe, imati u vidu da jedan novinar prosečno dobija na desetine saopštenja dnevno. Kako da budete sigurni da će otvoriti mejl baš sa onim vašim „najnovijim informacijama“?
Treba uzeti u obzir nekoliko činjenica:
- Naslov saopštenja ili poziva treba da bude jasan, a posebno da bude jasan Subject mejla u kome se šalje (dakle ako je poziv na neki događaj, treba naglasiti na početku reč POZIV, da bi bilo uočljivije), jednostavno kreairajte naslov kao da radite za novine i pravite naslov za opštu publiku. Što je naslov jasniji, veće su vam šanse da će vam neko mejl pre svega otvoriti.
- Sadržaj!…
Pogledaj originalni članak 387 more words