Posted: februar 2, 2013 in Razne priče

Srđan Vukčević

Da li se kod vas provjerava post prije nego se objavi? Kladim se da vam student ili pripravnik radi marketing na društvenim mrežama. Ne morate mi reći jer on je popularan na Facebook-u, slika dobro na Instagram-u, pomalo se snalazi na Twitter-u. To je dobro, daje se šansa mladima. Ono što nije dobro jeste da ste veoma bitan segment marketing strategije prepustili slučaju. Posledica je da u izvještaju koji se generiše za vas nećete dobiti informaciju o tome zašto je vrijedno raditi marketing na društvenim mrežama i time sebe i svoju kompaniju strateški pozicionirati daleko od ogromnog marketing potencijala društvenih mreža.

Kako prodavati na društvenim mrežama

Šta mjerite na društvenim mrežama?

Najnovije istraživanje agencije Ragan pokazalo je da skoro 86 % profesionalaca na društvenim mrežama mjeri interakciju i angažovanje, uključujući pratioce, fanove i „lajkove.“ Ukupno 74 % mjeri web traffic, dok 58 % mjeri uticaj na reputaciju brenda.  Ono što je…

View original post 415 more words

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s