Posted: februar 2, 2013 in Razne priče

PRikazistvarnosti

KOMUNIKACIJA!  Na tome se zasnivaju i društvene mreže i PR.

Ovde bez problema može da bude kraj ovog posta.

Ako bih dodala još koju reč, to bi izgledalo ovako:

Društvene mreže su zaista važno sredstvo komunikacije, posebno kada se radi o poslovnoj komunikaciji i reputaciji brenda, institucije, ličnosti. Tu je ključni momenat kome će neka kompanija da poveri ovakav rad, jer je sve to za mnoge i dalje NOVO, posebno za ljude iz biznisa koji ne stižu da prate „šta je aktuelno“.  Srećom, kod nas se pojavljuje sve više kampanja na društvenim mrežama, ali kao na svakom početku i ovde ima dobrih i loših primera.

Kako razlikovati dobru od loše kampanje na društvenim mrežama (medijima)?

DOBRA KAMPANJA ima unapred osmišljenu strategiju (PR komunikacija), što znači da se tačno zna ko je ciljna javnost, koja je poruka, šta se želi postići (povećanje prodaje, bolja vidljivost brenda, promocija nove usluge,…). Obavezna je…

View original post 163 more words

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s