Posted: januar 29, 2013 in Razne priče

Mind Readings

227664_327066804075789_1453321883_n

14. septembra 2012, koji minut iza podneva, Fejsbuku se priključio milijarditi korisnik. Par meseci ranije, negde krajem juna prošle godine, (konkurentska?) Tviter zajednica dobila je petsto-milionitog člana. Šta odluka da se priklonimo jednom ili drugom plemenu govori o nama?

Mada je nesumnjivo da veliki broj ljudi istovremeno ima naloge na više društvenih mreža, činjenica je da između dve najmnogoljudnije postoji bitna razlika. Fejsbuk naglasak stavlja na to ko smo, koga poznajemo, u kakvom krugu ljudi volimo da se krećemo. Ograničavajući nas na 140 karaktera po statusu, Tviter nas manje otkriva kao ličnost, akcentujući ono što imamo da kažemo.

Da li je način na koji koristimo ove sajtove povezan s tim kakvi smo kao ličnosti i postoje li karakterne razlike među ljudima koji preferiraju jednu ili drugu društvenu mrežu?

Podstaknut ovim pitanjem, Dejvid Hjuz (David Hughes), psiholog i istraživač na Poslovnoj školi Univerziteta u Mančesteru, napravio je…

View original post 584 more words

Advertisements
komentari

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s